Perhekerhot

Perhekerho on lasten (0-6-vuotiaat) ja heidän läheistensä kohtaamispaikka, jossa on "lupa vain olla" ja tehdä yhdessä. Perheryhmissä sisältöön voi itse vaikuttaa. Niissä musisoidaan, askarrellaan, ulkoillaan ja retkeillään yhdessä lasten ja aikuisten kanssa. Perhekerhossa on myös mahdollisuus pysähtyä keskustelemaan kasvatukseen tai hengellisiin asioihin liittyvistä kysymyksistä.

Perhekerhot kokoontuvat kerran viikossa kahden tunnin ajan. Perhekerhot ovat maksuttomia. Ryhmiin otetaan uusia perheitä myös toimintakauden aikana, mikäli on tilaa.

Perhekerhot syksy 2024 ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Karpalotien toimipiste (Karpalotie 2) HUOM! Karpalotien kerho alkaa syksyllä Haappusten kirkolla remontin vuoksi
    • tiistai klo 9-11
  • Kaaron srk-koti (Metsätähdentie 20)
    • torstai klo 9-11
  • Kodistupa (Kodisjoentie 1453 A)
    • torstai klo 9-11.30
  • Lapin srk-koti (Hiedastentie 6)
    • maanantai klo 9.30-11.30
  • Unajan srk-koti (Unajantie 332)
  •         maanantai klo 9-11

Nuortentalo (Hallikatu 12) Sylivauvat -ryhmä odottaville tai juuri ensimmäistä kertaa äidiksi tulleille alkaa syksyllä ja siihen ilmoittautuminen alkaa pe 9.8. klo 8.00. Syksyn ryhmä kokoontuu tiistaisin klo 9.30-11.30.

Avoimet kerhot, joihin ei tarvitse ilmoittautua syksy 2024

Vauvakahvila Pikku Ihme alle 8kk vauvoille Nuortentalo (Hallikatu 12)

tiistai klo 9.30-11.30

Kirkkomuskari Pyhän Ristin kirkko (Luostarinkatu 1)

keskiviikko klo 9.30-10.30

Perhekerho Seurakuntatalo (Luostarinkatu 1)

keskiviikko klo 10-12

Taaperokahvila Taimi n. 8-24kk vauvoille Nuortentalo (Hallikatu 12)

torstai klo 9.30-11.30

Perhekerholaisia ulkona piknikillä ja keinumassa.
Sininen norsulelu ja sininen poliisiauto vihreällä viltillä. Taustalla lapsia leikkimässä.

Sylivauva ja Pikku Ihme

Syksyllä alkaa Nuortentalolla uusi ekavauvaperheiden ryhmä. Ryhmä on nimeltään Sylivauva -ryhmä ja sinne kutsutaan ensimmäisen vauvan saaneita tai häntä vielä odottavia äitejä (vauva alle 8kk).

Sylivauva ryhmään tulee ilmoittautua erikseen.

Sylivauva -ryhmä kokoontuu Nuortentalolla tiistaisin, samaan aikaan Pikku Ihme -vauvakahvilan kanssa, klo 9.30.-11.30. Ensimmäinen tunti on varattu tarjottavalle aamiaiselle, jonka jälkeen alkaa alakerran salissa Sylivauvaryhmän ohjelmallinen osuus. Ryhmä kestää koko syksyn, jokaiselle kerralle on valittu vaihtuva aihe, joka liittyy vauvaperheen arkeen.

Pikku Ihme -vauvakahvilan väki jatkaa yhteistä aikaansa aamupalan jälkeen Nuortentalon yläkerrassa. Pikku Ihmeen sisällöt ryhmäläiset voivat sopia itse ja ohjaajat ovat paikalla vain välillä. Tarkoitus on, että tämä ryhmä jakaa vauva-aika kokemuksia ja tutustuvat toisiinsa ilman ohjaajia.

Syksyllä 2024 alkava Sylivauvat -ryhmä Nuortentalolla tiistaisin klo 9.30-11.30. Ilmoittautuminen tähän ryhmään on elokuussa, 9.8. klo 8.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rauman seurakunta