Avoimet työpaikat

Viestintäsihteeri (määräaikainen)
Tulisitko mukaan huippuun työyhteisöömme? Rauman seurakunta on perinteistä ponnistava ja eteenpäin katsova yhteisö, jossa kuljetaan rinnalla elämän taitekohdissa – iloissa ja suruissa.

Rauman seurakunta hakee viestintäsihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen 1.9.2024 –4.6.2025. Kyseessä on äitiys- ja vanhempainvapaan sijaisuus.

Etsimme viestintäsihteerin tehtävään idearikasta, ratkaisukeskeistä ja yhteistyökykyistä viestinnän ammattilaista.

Viestintäsihteerin päätehtäviä ovat graafisten materiaalien suunnittelu ja tekeminen, sisällöntuotanto seurakunnan kanaviin sekä seurakunnan verkkosivujen ja muiden viestintäkanavien ylläpito. Tehtäviin kuuluu myös valokuvausta, kuvankäsittelyä ja videoiden tekoa. Viestintäsihteeri osallistuu viestintäkoulutuksien järjestämiseen ja toimii seurakuntaorganisaation viestintätukena. Hänen lähiesihenkilönään toimii viestintäpäällikkö ja hän työskentelee osana seurakunnan viestintätiimiä.

Viestintäsihteerin tehtävään valitulla tulee olla medianomin (AMK) tai muu tehtävään soveltuva viestintäalan tutkinto. Häneltä edellytetään myös kokemusta viestintäalalta. Tehtävässä on hyötyä InDesignin sekä Canvan hallinnasta.

Tehtävään valittavan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaatimusryhmän 502 mukaan.

Pidämme henkilöstöstämme huolta tarjoamalla sekä lounas- että liikunta- ja kulttuuriedun. Tarjoamme kattavat työterveyshuollon palvelut ja suppean vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Henkilöstölle järjestetään aktiivisesti virkistystoimintaa.
Viestintäsihteerin määräaikainen työsuhde alkaa 1.9.2024 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteeseen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Tehtävän hakuaika on 2.6.2024 saakka. Haku Kirkkorekryn kautta (linkki)Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Hakijan on hyvä varautua haastatteluun, joka toteutetaan 10. tai 11.6.2024.

Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Kanerva Kuisma, puh. 044 769 1245, kanerva.kuisma@evl.fi.

Tul snääki föleihi Rauma seorkuntta!